Hangoljuk az új e-shopot, köszönjük türelmüket! Lehet rendelni!

Gyakran ismételt kérdések

A vásárláshoz regisztráció szükséges?

A webáruházunkban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció. Azonban számos előnnyel jár, és leegyszerűsíti a vásárlást.

 

Mit tegyek, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt a megrendelésről?

Egyes postafiókok az automatizált leveleket SPAM-nek irányítják át. Ha nem kap visszaigazoló e-mailt a megrendelés leadása után, ellenőrizze a SPAM mappát az e-mail postaládájában. Ha két óra elteltével sem kap tőlünk e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a Infoline +420 774 408 580 (7:00-16:00) vagy a info@ellami.hu

címen.

 

Mi a teendő, ha az online fizetésem nem megy át

Ha a fizetésed nem megy át, ne ess kétségbe. A rendszer a fizetés elmaradása után 2 órával, majd 24 órával a fizetés elmaradása után automatikus e-maileket küld. Az automatikus e-mailben egy linket is találsz egy új fizetéshez, így könnyen ki tudod fizetni a rendelésedet. Ha a megrendelését 24 órán belül nem fizeti ki, akkor az automatikusan törlésre kerül.

 

Melyik bankszámlaszámra küldjem az összeget?

Cseh Köztársaság

Számlaszám: 2501926484/2010

Változó szimbólum: az Ön rendelési száma (fontos, kérjük, töltse ki)

 

Szlovákia

Számlaszám: 2801988775/2010

Változó szimbólum: az Ön rendelési száma (fontos, kérjük, töltse ki)

IBAN: CZ9020100000002801988775

 

Ha nem tudja, mit kell tennie, akkor a Hotline +420 774 408 580 (7:00-16:00) vagy info@ellami.hu

elérhetőségeinken.

 

Miért kell változó szimbólumot megadni?

A változó számnak (az Ön rendelési száma) köszönhetően a fizetést az Ön rendeléséhez társítjuk. Ha nem ad meg változó számot, a fizetés nem kerül automatikusan hozzárendelésre, ezért előfordulhat, hogy a megrendelését később szállítják ki. Amennyiben a változószám megadásával gondok adódnak, kérjük, a megjegyzésben tüntesse fel a változó szimbólumát.

 

Mondhatom le a rendelésemet?

  • Az online fizetéssel kiválasztott megrendelés (nem fizetett)

 - A ki nem fizetett megrendelés 24 óra elteltével automatikusan törlésre kerül.

 

  • Az online fizetéssel kiválasztott megrendelés (fizetett)

- Kérjük, hogy a már kifizetett rendelés lemondásáról minél hamarabb, de legkésőbb 10 óráig értesítsen minket. Amint a megrendelést továbbítottuk a szállítónak, már nem áll módunkban a megrendelést törölni. A megrendelés lemondásához kérjük, forduljon a Infoline +420 774 408 580 (7:00-16:00) vagy info@ellami.hu telefonszámhoz.

 

  • Megrendelés utánvétellel kiválasztott (nem fizetett)

- Ha a megrendelés már létrejött és elküldték. Kérjük, a lehető leghamarabb, de legkésőbb 10 óráig értesítsen minket a lemondásról. Amint a megrendelést továbbítottuk a szállítónak, már nem áll módunkban a megrendelést törölni.

 

  • Bankiutalásos fizetéssel kiválasztott megrendelés (fizetett)

- Kérjük, hogy a már kifizetett rendelés lemondásáról a lehető leghamarabb, de legkésőbb 10 óráig értesítsen minket. Amint a megrendelést továbbítottuk a szállítónak, már nem áll módunkban a megrendelést törölni. A megrendelés lemondásához kérjük, forduljon a Infoline +420 774 408 580 (7:00-16:00) vagy info@ellami.hu telefonszámhoz.

 

  • Banki átutalással történő fizetéssel kiválasztott megrendelés (nem fizetett)

 - A ki nem fizetett megrendelés 4 nap után automatikusan törlésre kerül.

 

A megrendelés törléséhez kérjük, forduljon a Infoline +420 774 408 580 (7:00-16:00) vagy info@ellami.hu telefonszámhoz. Kérjük, hogy a lemondásról a lehető leghamarabb, de legkésőbb 10 óráig értesítsen minket. Amint a megrendelést továbbítottuk a szállítónak, már nem áll módunkban a megrendelést törölni. Köszönjük megértését.

 

Megváltoztathatom a befejezett rendelést?

A megrendelés módosításának kéréséhez kérjük, forduljon a Infoline +420 774 408 580 (7:00-16:00) vagy a info@ellami.hu telefonszámhoz. Kérjük, hogy a lehető leghamarabb, de legkésőbb 10 óráig értesítsen minket a megrendelésében bekövetkezett változásokról. Amint a megrendelést továbbítottuk a szállítmányozónak, már nem áll módunkban a módosítást elvégezni.

 

Hol tudok telefonálni, ha problémám van a rendelésemmel

Ha bármilyen problémája vagy félreértése van a rendelés során, kérjük, hívja a Infoline +420 774 408 580 telefonszámot, amely 7:00-16:00 között elérhető. Itt közvetlenül kollégáinkkal beszélhet, akik válaszolnak kérdéseire, segítenek a megrendelésben vagy közvetlenül elkészítik megrendelését.

 

A megrendelés tartalmazza az ajándékcsomagolást?

A webáruházunkban vásárolt ékszerek mindegyike külön-külön, eredeti díszdobozába van csomagolva. Az ajándékcsomagolás ingyenes.

 

Milyen szállítási módot választhatok és mennyibe kerül?

Szállítási mód:

  • A legkényelmesebb házhozszállítás GLS                                                                              69 Kč
  • Személyi gyűjtés (üzletek Vsetínben, Kroměřížben, Uherské Hradištěben, Znojmóban)                  Ingyenes

 

Mikor érkezik meg a rendelésem, ha banki átutalással fizetek?

A banki átutalással történő fizetés esetén csak azután küldjük el a megrendelését, hogy az összeg beérkezett a számlánkra. Ez 1-2 nappal megnövelheti a szállítási időt, attól függően, hogy mikor és melyik bankból történt az átutalás. Kérjük, ellenőrizze azt is, hogy a változó szimbólumot beírta-e.

A kártyával történő fizetés azonnali, ellentétben a banki átutalással történő fizetéssel.

Milyen garanciát vállalok az ékszerekre, és hol igényelhetem az Önök webáruházán keresztül vásárolt árut?

A webáruházunkon keresztül vásárolt termékekre 24 hónapos garanciát vállalunk.

Bővebb információt a Reklamáció oldalon talál.

Panaszok

 

Mi van, ha a megrendelt ékszer mérete nem illik rám?

Ha a megrendelt ékszer mérete nem megfelelő, a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti. További információért lásd a visszavétel

Az áruk visszaküldése

 

Hogyan csomagoljam az ékszert, amit elküldök Önnek?

Az elküldeni kívánt ékszereket lehetőleg egy erős dobozba csomagolja, amely védi az ékszereket az esetleges sérülésektől a szállítás során. Ezt követően javasoljuk, hogy a dobozt az ékszerekkel együtt helyezze el egy buborékos borítékban, amelyen szerepel a visszaküldési cím.

 

Az ékszereket beáztathatom?

Az ékszer szépségének és tartósságának minél hosszabb ideig történő megőrzése érdekében nem szabad vízzel érintkeznie. Ez ugyanis a cirkonok kihullását vagy az anyag oxidálódását és későbbi színváltozását okozhatja.

Egy ilyen esetben nincs jogunk az elismerésre.

 

Hogyan tudom meg, hol található a csomagom?

A küldeménye nyomon követési számát, amelyet a fuvarozótól kapott e-mailben vagy szöveges üzenetben talál, a választott fuvarozó weboldalán találja meg.

Az Ön által választott fuvarozó weboldalán.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz