Panaszok
Az űrlap elküldése után visszaigazoló e-mailt fog kapni.
Nem tudja, hogyan adhatja vissza ékszereit? Mi segítünk Önnek.
- Kérjük, hogy az ékszereket az eredeti csomagolásban (díszdobozban) megfelelően helyezze el, ha az árut szennyezetten vagy más módon sérülten szállítják ( pl. összegabalyodott láncok, sérült fülbevalók, stb..), jogosultak vagyunk díjat felszámítani az áru eredeti állapotának helyreállításáért.
- Kérjük, hogy az ékszereket gondosan csomagolja be, hogy az áru ne sérüljön meg szállítás közben. Nem vállalunk felelősséget a szállítás során megsérült vagy elveszett termékekért.
- Kérjük, hogy az ékszerekhez mellékelje a kitöltött elállási nyilatkozatot.
- Ha nem tudja kinyomtatni a nyomtatványt, kérjük, írja fel egy papírra a vonatkozó információkat: a rendelés számát (csak így tudjuk kérését a rendeléshez rendelni), a visszaküldés okát, vagy a számlaszámot, amelyre visszatérítjük a pénzt.
- A visszaküldés megkönnyítése érdekében az űrlapot a Retino programban is kitöltheti.
- A következő lépésben csak adja meg a rendelés számát és az e-mail címét. Minden adat automatikusan betöltődik magától. Ezután már csak azt kell kiválasztania, hogy hogyan juttassa el hozzánk az árut.
Három szállítási lehetőség:
- Egy futár (kézbesítő) jön az áruért (GLS, DPD) - Ennek kiválasztása után átirányítjuk Önt a fizetési átjáróra, ahol előre fizethet bankkártyával. A futár felragasztja a csomagra a szállítási címkét.
- Ön elviszi az árut a fuvarozó fiókjába (GLS, PPL csomagküldő üzlet vagy Zásilkovna) - GLS/PPL esetében e-mailben kap egy szállítási címkét, amelyet kinyomtat és felragaszt a csomagra. A csomagküldő bolt esetében vagy az e-mailben kapott kódot jelenti a fiókban, vagy az e-mailben kapott szállítási címkét ragasztja a csomagra. Ha postai úton küldi vissza a terméket, a 89kč szállítási díjat levonjuk a visszatérítésből.
- A szállításról Ön maga gondoskodik