Hangoljuk az új e-shopot, köszönjük türelmüket! Lehet rendelni!

Panaszok

Az űrlap elküldése után visszaigazoló e-mailt fog kapni.

 

Nem tudja, hogyan adhatja vissza ékszereit? Mi segítünk Önnek.

  • Kérjük, hogy az ékszereket az eredeti csomagolásban (díszdobozban) megfelelően helyezze el, ha az árut szennyezetten vagy más módon sérülten szállítják ( pl. összegabalyodott láncok, sérült fülbevalók, stb..), jogosultak vagyunk díjat felszámítani az áru eredeti állapotának helyreállításáért.
  • Kérjük, hogy az ékszereket gondosan csomagolja be, hogy az áru ne sérüljön meg szállítás közben. Nem vállalunk felelősséget a szállítás során megsérült vagy elveszett termékekért.
  • Kérjük, hogy az ékszerekhez mellékelje a kitöltött elállási nyilatkozatot.
  • Ha nem tudja kinyomtatni a nyomtatványt, kérjük, írja fel egy papírra a vonatkozó információkat: a rendelés számát (csak így tudjuk kérését a rendeléshez rendelni), a visszaküldés okát, vagy a számlaszámot, amelyre visszatérítjük a pénzt.
  • A visszaküldés megkönnyítése érdekében az űrlapot a Retino programban is kitöltheti.
  • A következő lépésben csak adja meg a rendelés számát és az e-mail címét. Minden adat automatikusan betöltődik magától. Ezután már csak azt kell kiválasztania, hogy hogyan juttassa el hozzánk az árut.

Három szállítási lehetőség:

  1. Egy futár (kézbesítő) jön az áruért (GLS, DPD) - Ennek kiválasztása után átirányítjuk Önt a fizetési átjáróra, ahol előre fizethet bankkártyával. A futár felragasztja a csomagra a szállítási címkét.
  2. Ön elviszi az árut a fuvarozó fiókjába (GLS, PPL csomagküldő üzlet vagy Zásilkovna) - GLS/PPL esetében e-mailben kap egy szállítási címkét, amelyet kinyomtat és felragaszt a csomagra. A csomagküldő bolt esetében vagy az e-mailben kapott kódot jelenti a fiókban, vagy az e-mailben kapott szállítási címkét ragasztja a csomagra. Ha postai úton küldi vissza a terméket, a 89kč szállítási díjat levonjuk a visszatérítésből.
  3. A szállításról Ön maga gondoskodik
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz