Hangoljuk az új e-shopot, köszönjük türelmüket! Lehet rendelni!

Az áruk visszaküldése

Nem tudja, hogyan adja vissza az ékszereit? Mi segíthetünk.

  • Tegye az ékszert megfelelően az eredeti csomagolásába (díszdobozba), ha szennyezett vagy más módon sérült darabot kap ( pl. összegabalyodott láncok, sérült fülbevalók, stb..), jogosultak vagyunk visszavételi díjat felszámítani
  • .
  • Az ékszereket gondosan csomagolja, hogy a szállítás során ne sérüljenek meg. Nem vállalunk felelősséget a szállítás során megsérült vagy elveszett termékekért.
  • Az ékszerhez kérjük, mellékeljen egy kitöltött form visszavonáshoz. 
  • Ha nem tudja kinyomtatni az űrlapot, kérjük, írja fel a papírra a vonatkozó információkat: a rendelés számát (csak így tudjuk a kérését a rendeléshez rendelni), a visszaküldés okát, vagy a számlaszámot, ahová visszatérítjük a pénzt. 

Figyelem: Ez a típusú termék a kézhezvételtől számított 14 napon belül nem, és csak akkor adható vissza, ha a higiéniai pecsét fel van törve. Ennek pedig higiéniai okai vannak.  A vásárló használhatta a piercinget, és így az ékszert vérrel vagy más testnedvekkel szennyezhette be, amelyek betegség átvitelének veszélyét jelenthetik. Ha az említett higiéniai pecsét nem sérült, akkor az ilyen típusú árut az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Köszönjük megértését. Azokat a kivételeket, amikor nem lehet elállni a megkötött szerződéstől, a Polgári Törvénykönyv 1837. §-ának rendelkezései határozzák meg. E rendelkezés g) pontja úgy rendelkezik, hogy nem lehet elállni a zárt csomagolásban lévő olyan áru szállítására vonatkozó szerződéstől, amelyet a fogyasztó kivett a csomagolásból, és amelyet higiéniai okokból nem lehet visszaszolgáltatni.

 

Mi az a higiéniai pecsét?

Ez egy garancia minden vásárlónk számára, hogy minden ékszerünk új, és még nem viselték vagy tesztelték korábban a piercingjükben, és így nem szennyezhették az ékszert vérrel vagy más testnedvekkel, amelyek veszélyt jelenthetnek a betegségek átvitelére.

Ha ez a pecsét sérült, akkor ezt már nem tudjuk garantálni vásárlóinknak, és az árut higiéniai okokból nem tudjuk tovább kínálni.


Nem kell aggódnia, hogy az ékszereket továbbra sem fogja látni. A higiéniai pecsét  a tökéletesen átlátszó celofánzacskón kicsi és a zacskó tetején helyezkedik el, így az ékszer még mindig teljesen látható. Ha a kicsomagolás után úgy találja, hogy valami baj van az ékszerrel, és az eltört, természetesen joga van a szokásos módon reklamálni a terméket.

  • Három szállítási lehetőség:

    1. Futár (átvétel) (GLS, DPD) jön az áruért - Ha kiválasztotta, átirányítjuk egy fizetési átjáróra, ahol előre fizethet bankkártyával. A futár felragasztja a csomagra a szállítási címkét.
    2. Elviszi az árut a fuvarozó fiókjába (GLS, PPL csomagküldő üzlet vagy Zásilkovna) - A GLS/PPL esetében e-mailben kap egy szállítási címkét, amelyet kinyomtat és felragaszt a csomagra. Parcel Shop esetében vagy Ön jelenti a kódot a fiókban, amelyet e-mailben elküldenek Önnek, vagy Ön ragasztja rá a csomagra az e-mailben kapott szállítási címkét.  A postai úton történő visszaküldés esetén a visszaküldött összegből levonásra kerül 89kč szállítási költség. 
    3. .
    4. Ön maga gondoskodik a szállításról

Az űrlap elküldése után visszaigazoló e-mailt kap.

 

 

  • Ha nem kívánja kitölteni az online űrlapot, és ezért nem választja a felajánlott fuvarozót.
  • Kérjük, hogy a küldeményt ajánlott levélben küldje el nekünk a Cseh Postán keresztül a következő címre.

 

Katade s.r.o.

Jiráskova 2057

755 01 Vsetín

Cseh Köztársaság

 

Kérjük, hogy a csomagokat ajánlott küldeményként, lehetőleg a Cseh Postával küldje, más szállítóval nem. Ez különösen vonatkozik a Zásilkovna fuvarozóra, a címre történő kézbesítési szolgáltatással. Ebben az esetben, ha a futár nem jut el hozzánk, nem vagyunk kötelesek az adott kézbesítési pontra menni a csomagokért. A tárolási idő letelte után a csomagot visszaküldjük Önnek. Köszönjük megértését.

 

  • Kérjük, ne küldjön utánvétes küldeményt. Az ilyen küldeményeket visszautasítjuk és visszaküldjük a feladónak.
  • A kézhezvétel után megvizsgáljuk az árut. Ha az áru rendben van, visszautaljuk az összeget az űrlapon megadott számlára.
  • Megkapjuk a pénzt.

 Kétség esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a +420 774 408 580-as telefonszámon, szívesen segítünk.

 

  • Ha a vásárló úgy dönt, hogy a 14 napos törvényes határidőn belül visszaküldi az árut, akkor a Polgári Törvénykönyv szerint (1820. § (1) g). a szállítási költség a feladót illeti meg.
  • .
  • A 14 napos törvényes elállási határidő 14 naptári napig tart, és az áru fogyasztó általi átvételének napjától számított következő naptári napon kezdődik.
  • Az elállás elküldésének időpontja az irányadó az áru visszaküldésére vonatkozó törvényes határidő betartása szempontjából. A törvényes elállási határidő betartottnak minősül, ha az elállási nyilatkozatot az áru átvételétől számított 14 napon belül elküldik az eladónak. Ezt követően fontos, hogy az árut az elállási nyilatkozatnak az eladó részére történő elküldésétől számított 14 napon belül visszaküldjék az eladónak. Az eladó ezt követően legkésőbb a visszaküldött áru beérkezésétől számított 14 napon belül visszautalja a pénzt a fogyasztó vevőnek.
  • Ha a visszaküldési határidő hétvégén vagy munkaszüneti napon ér véget, akkor a 14 napos törvényes visszaküldési határidő utolsó napjának a következő munkanapot kell tekinteni, nem elegendő az adott napon elküldeni az árut.
  • .

 

Visszavonási űrlap

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz